mandag 10. november 2014

Cool Blues Friday på Dyvekes og enda mer blues i byen!

Helga har vært innholdsrik: fredag startet med akvarellkurs på Proms hus i Hollendergaten. På kvelden ble det blues i Dyvekes vinkjeller. Der spilte Bodeen med Kjell Ivar Haugan på gitar, Kristian Roset på bass, Jordan Saratonev på trommer og Cecilie Inderøy, vokalist. Og ikke hvilken som helst vokalist, hun var kjempedyktig. Bandet spilte virkelig cool blues, et mer "laidback" band med dyktige musikere. Masse folk og fin stemning. Før jeg gikk fikk jeg til og med lurt til meg sett-listen. Eksklusivt for dere lesere; Spooky, A moment to myself, Come on in my Kitchen (kjempebra!), Songbird og Woodo woman (Også flott!) I andre sett bl.a. Forty days and fourty Nights og Just lookin` Fra siste settet bl.a. I don`t need no doctor, The letter, Riley B.King og while my guitar. Kjempebra!

Etterpå gikk veien til Scruffy Murphy et steinkast fra Dyvekes. Der var det fordundre meg også blues, så jeg legger med noen bilder derfra også.

Lørdag akvarellkurs og krabbefest på Doktor Wiesner pluss tur på byen, Kjempekveld. søndag var det "bare" akvarellkurs :-) Det er ikke rart at jeg trives i Bergen ?!!



 
 
 
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar