torsdag 22. januar 2015

AKVARELLKURS!



Kurs i atelieret mitt i Øvre Blekeveien 10 ved Støletorget noen minutters gange fra sentrum. Kurstider er fredag 20 febr. kl. 18-21, lørdag 21. febr kl. 9-16 og søndag 22. febr. kl. 10-16. Kurset er for både nybegynnere og viderekomne. Det er ganske viktig for meg at dette også er et kurs for nybegynnere, min erfaring er at både nybegynnere og viderekomne får utbytte av kurset!

Du må ta med materiell. Et eksempel: Akvarellblokk ca. 40x50 cm, 2 akvarellpensler rund nylon nr. 6 og 12, akvarellfarger (tuber eller «sukkerbiter»): burnt umber, sap green, prussian blue, cadmium yellow, dark red, paynes gray. Ta kontakt med meg om dere har spørsmål. En butikk som selger materiell er Malerpaletten i Kong Oscarsgate. Kjøp materiell av kunstnerkvalitet. Kurspris 1800.

Pause midt på dagen. Jeg spanderer «kunstner-lunsj» med rundstykker og pålegg, juice/saft og kaffe/te. Jeg kjøper også inn noen pizzaer som vi kan sette inn i ovnen så dere får noe varmt å bite i om dere ønsker det. Koster ikke noe ekstra J

Det er soneparkering i Øvre Blekeveien. Mange parkerer likevel i nærheten av der jeg bor, men kan risikere parkeringsbot. Ikke ofte det blir kontrollert, men greit at dere vet om det. Et av de nærmeste parkeringshusene er ved First hotel i sentrum. Vel møtt til kurs!

Påmelding  på tlf. 928 20611  eller

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar