tirsdag 27. januar 2015

Page One og polka på holka!

Lørdag kveld var jeg en tur på konsert på Dyvekes i Hollendergaten. En flott konsert med Page One. Bildene er fra en tidligere konsert med dette flotte bandet. Da jeg gikk hjemmefra var det nogenlunde tørt og mildt. Men da jeg skulle hjem igjen rundt midnatt, så hadde det blitt kaldere - og våtere. Det ble polka på holka som Marianne S. så treffende kommenterte det på min facebook-status, Og vått pluss kaldt er lik is. Det såg jeg ikke og falt så lang jeg var på isen. Jeg tenkte at foten bare ble forstuet, men måtte ta taxi hjem.
På mandag morgen måtte jeg en tur på legevakten. Der tok de røndken, jo takk, to benbrudd i ankelen. Deretter gikk turen rett til Haraldsplass sykehus, så her ligger jeg akkurat nå.Operasjon i morgen, så blir alt bra igjen som det heter i eventyret. Og dere som skal være med på akvarellkurs i februar; ja det blir kurs! :-) Jeg skal heldigvis male med hånden og ikke beina :-)
Skal ikke klage på Haraldsplass, koselig personale og kjekk romkamerat, som forøvrig led samme skjebne som meg. Har tilogmed hatt et par på besøk, og masse hilsener på facebook og sms. Tusen takk til dere alle! Turen til Bankok der jeg skal besøke Elisabeth og Xavier er utsatt fra slutten av februar til slutten av mars.Og bank i bordet, ikke smerter så jeg slipper å tygge på smertestillende tabletter! Litt av en avslutning på en konsert. Uttrykken man bruker for å gå på scenen er ironisk nok "Break a leg!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar