torsdag 29. januar 2015

Det var en gang en julekveld :-)

Legers bestemmelsestider for operasjoner er uransakelige, nå kanskje op. i morgen eller lørdag. Men nå skal det ikke bli mer sykehusprat etter dette innlegget før etter operasjonen. Etter noen timers faste fikk jeg DET måltidet. For en flott avdeling. Bergens Tidende på sengen, ikke mye som mangler her! Pluss smågodt og kaffe, oh yeah!

Jeg koser meg med dataen på fanget med XO-seng med fjernkontroll og hele pakka. Jeg blar meg tilbake til for to juler siden da jeg malte denne akvarellen. Motivet er fra "Midthuset" i gamle Bryggen i Bergen. Bell-gården ligger til høyre i bildet. Bryggen i Bergen har et fantastisk gammelt og historisk bygningsmiljø som står på verdens kulturarvliste. Akvarellen er 50*60 cm, malt på 340 gr. grovt akvarellpapir med Winsor&Newton akvarellfarger.

Ha en fin ettermiddag og kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar