onsdag 4. februar 2015

Opptrening og Bergensakvarell


Nå er heldigvis tiden på sykehuiset over. Nå er jeg en plass som heter Stortvedt for opptrening før jeg skal hjem.Fysioterapeut og gåing med krykker uten å belaste venstre foten Tidsaspekt er 6 uker.... Detjeg begynner åsavne litt nå er akvarellpapir, pensler og akvarellfarger. Får vel ha litt tolmodighet og vente på bedre tider for maling :-) Mens jeg venter får jeg skrive blogg og se på denne akvarellen fra 2013. Motivet er hentet fra Bryggen i Bergen. Akvarellen er 30*40 cm og er malt på Archespapir, grov overflate med Winsor&Newton akvarellfarger.

1 kommentar:

  1. Hei Roald. Tar meg den frihet å kommentere deg her. Håper du godtar det . Jeg vil ønske deg riktig god bedring og håper at opptreningen går greit. Skjønner at du savner akvarellmalingen. Du er bare helt fantastisk og bildene dine gir meg mye. Hadde mor som var utrolig flink med dette, men dessverre så fikk hun ikke utnyttet denne evnen etter krigen. Det er nå rette tiden å være på opptrening. Ikke noe lett å føte seg rundt omkring.

    SvarSlett